Prata med bygglovshandläggaren före man börja bygga, vi ska också bygga på gården, mailade med bygglovshandläggaren, som svarade väldigt snabbt, och trots det som står i vår detaljplan, så inga problem att bygga högre mm..de är människor som brukar förstå..ibland.