Finns det någon som bygger nytt i Hässleholmstrakten?
 
Har just byggt på Röinge i Hässleholm
 
Vilket hus har du byggt? Vi planerar att bygga till våren men har inte bestämt oss för något. Har massa kataloger hemma och känner oss riktigt förvirrade. Hade varit roligt att få lite tips av någon som bygger i trakten.
 
Sandhem av Eksjöhus...
 
Är ni nöjda med Eksjöhus, hur lång tid tog bygget innan ni kunde flytta in?
 
Hejsan!

Ja vi är nöjda med Eksjöhus. Vi beställde huset i slutet av November (2006) och det leverarades i slutet på
maj (2007). 22 veckor senare den 18 oktober i år var det inflyttningsklart.
Vi valde att göra plattan till huset själva och det ångrar vi. Det blev en del kommplikationer men de kan vi inte skylla på Eksjöhus. :)

Vi har en hemsida om ni vill se huset.
www.nogg.se/annikaojakob
 
Hej!
Huset ser väldigt bra ut!!!!:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.