1 835 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Nybygge i Hässleholmstrakten
Hejsan!
Ja vi är nöjda med Eksjöhus. Vi beställde huset i slutet av November (2006) och det leverarades i slutet på
maj (2007). 22 veckor senare den 18 oktober i år var det inflyttningsklart.
Vi valde att göra plattan till huset själva och det ångrar vi. Det blev en del kommplikationer men de kan vi inte skylla på Eksjöhus.
Vi har en hemsida om ni vill se huset.
www.nogg.se/annikaojakob
Ja vi är nöjda med Eksjöhus. Vi beställde huset i slutet av November (2006) och det leverarades i slutet på
maj (2007). 22 veckor senare den 18 oktober i år var det inflyttningsklart.
Vi valde att göra plattan till huset själva och det ångrar vi. Det blev en del kommplikationer men de kan vi inte skylla på Eksjöhus.
Vi har en hemsida om ni vill se huset.
www.nogg.se/annikaojakob
Klicka här för att svara