Hej, jag är nyfiken på varför mitt vatten är inte genomskinligt. Vatten blir helt vit och tar ca 30 sekunder innan det klarnar upp. Jag har Bergvärme med varmvattenberedare så all vatten går genom den. Tips och råd?
Jag har haft huset i 1,5 år nu och "luften" finns fortfarande kvar. Finns det några lösningar?Peter2400 skrev:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Det är som med sockerdricka, det är gaser (luft) som är lösta i vattnet och när man släpper ut trycket så kan inte vattnet behålla gaserna utan de bubblar iväg.
Protte
Protte
Klicka här för att svara
