Hur går det? Blev det något rikthyvlat?

Jodå:) Ink kaffedrickande med teori så höll vi igång i knappt tre timmar. Det blir mycket att gå igenom när man väl drar igång.

• Gilla
Masses och 1 till
  • Laddar…
Föredömligt pedagogiskt och lärorikt. Och grymt att prova på en riktig maskin istället för leksaken som tuffar på här hemma. Efter ett par timmar blev vi mycket klokare i både säkerhet och teknik för att få ett bra resultat. Alla fingrar i behåll både nu och i framtiden.
Tack Daniel för din generositet med tid, kunskap och utrustning (och kaffe i arla morronstund).

• Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Stämmer in!
I vanlig ordning när Daniel fixar o donar så blir det bra och rejält! Att sen som egen företagare ställa upp med gratis timmar, lokal mm mm... Föredömligt på alla sätt
Tack än en gång!

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Jag får också tacka så mycket för en mycket givande förmiddag. Som sagt, en väldigt pedagogisk och bra genomgång av rikthyvelns funktion och risker. Väldigt lärorikt också att stå och titta på när andra hyvlar för att sedan få en genomgång av vad som gjordes bra och mindre bra.
(y)

• Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Jag gjorde en seriös ansträngning och satte väckarklocka på 8 men när jag istället vaknade tjugo över 10 insåg jag att loppet va kört.:(

Kul att det var så uppskattat!

Masses Masses skrev:
Att sen som egen företagare ställa upp med gratis timmar, lokal mm mm... Föredömligt på alla sätt
Tack än en gång!
Jag har ju förmånen att ha mitt yrke som min största hobby också:)

• Gilla
13th Marine och 6 till
  • Laddar…
Examen i Daniels hyvlarskola

• Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.