993 läst ·
2 svar
993 läst
2 svar
Nybörjarfrågor om väggpanel med clips
För att inte behöva stå och klura för mycket när det är dags så frågar jag innan.
När jag ska sätta upp liggande väggpanel med clips då ska jag...
Sätta med noten uppåt eller neråt?
Hur korta bitar kan man återanvända av panelen om det blir någon bit över till nästa ”lager”
När jag ska sätta upp liggande väggpanel med clips då ska jag...
Sätta med noten uppåt eller neråt?
Hur korta bitar kan man återanvända av panelen om det blir någon bit över till nästa ”lager”
Noten uppåt. Börja nedifrån. Mät väggen, så du inte riskerar att få en för liten bräda längst upp som måste klyvas på längden.
Minsta möjliga bit brukar stå på förpackningen.
Överväg att skjuta fast brädorna istället med dyckertpicka, motsvarande.
Jag gjorde så. Blev kanon
Minsta möjliga bit brukar stå på förpackningen.
Överväg att skjuta fast brädorna istället med dyckertpicka, motsvarande.
Jag gjorde så. Blev kanon
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara
