Fick idag ett pris för Ugglan 121 på 1,510,500 för Strängnäs kommun, NF.

Hur var det nu igen gällande planlösningarna i Ugglanserien - det går inte att ändra något alls eller?

EllaBella - min säljare svarade i en mail då jag frågade att

"tillvals- och ändringsmöjligheterna är klart begränsade på Ugglanserien, för att kunna spara in på arkitektkostnader och administration, vilket leder till att Ugglanhusen blir mycket billigare".

Så lite lite grann kanske man kan få ändra då... :)

Hej!
Kul att så många har lagt in priser på Ugglanhusen. Då får man en liten vink om hur de ligger till prismässigt. (Nu fattas bara 147:an).
Är det någon som vet nåt om pris på putsad fasad på till exempel 143:an? Finns det någon där ute som bygger just 143:an så vore det jätteroligt med lite tips och idéer.

Hörde "löst" om ett pris på ca 150000:- för ruts...vet ej om det stämmer ?
Men eftersom jag gav 126000 för att putsa min "gamla" (2005) så borde det väl ligga där antar jag ?

Skulle kostat 131 000 på vårtjordugglan samt 101 000kr att tegla den + några tusingar till pga alla fösnter

k5054 skrev:
EllaBella - min säljare svarade i en mail då jag frågade att

"tillvals- och ändringsmöjligheterna är klart begränsade på Ugglanserien, för att kunna spara in på arkitektkostnader och administration, vilket leder till att Ugglanhusen blir mycket billigare".

Så lite lite grann kanske man kan få ändra då... :)
Finns alltid möjligheten att ändra "i efterhand". Prata med säljaren och se om entrepenörsfirman kan göra de ändringar ni önskar.

/FW

linnis skrev:
Hejsan.. en lite fråga gällande kök och badrumm i uggorna...
det står i levbeskrivning att kök tom. prisgrupp 4 ingår... vilka kök är detta??
Är vitvarorna i köket verkligen en blanning mellan rostfritt på fläkt och häll medan allt annat är vitt?
Samt vilken badrumsinredning är det??
Hej!

Gällande köket så är bla luckan Boké inom ramen för prisgrupp 4, finns med både körsbär- och boklist. Se Ballingslövs hemsida: http://www.ballingslov.se/se/kitchen/laminat/Boke/boke vit korsbar Mycket snyggt kök tycker jag!

jols skrev:
Hej!
Kul att så många har lagt in priser på Ugglanhusen. Då får man en liten vink om hur de ligger till prismässigt. (Nu fattas bara 147:an).
Är det någon som vet nåt om pris på putsad fasad på till exempel 143:an? Finns det någon där ute som bygger just 143:an så vore det jätteroligt med lite tips och idéer.
Ugglan 143 kostar NF 1,613600kr i Umeå putsfasaden kostar mellan 209,310-251,000kr beroende på utförandet. ;)

EllaBella skrev:
Efterlyser pris på Ugglan 135 NF ifall någon har!?
Uggla 135 NF kostar 1,534900kr i Umeå jag vet att det skiljer lite på priser pga snözon som dom så fint kallar det. ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.