27 008 läst ·
12 svar
27k läst
12 svar
Nya spisbibeln
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 824 inlägg
Då wikin är borta och därmed också spis-wikin har den lagts upp här istället:
Nya Spisbibeln
Dessutom uppdaterad med de senaste förvecklingarna inom detta område med att pussla ihop spis med matning.
Nya Spisbibeln
Dessutom uppdaterad med de senaste förvecklingarna inom detta område med att pussla ihop spis med matning.
Medlem
· kronoberg
· 1 528 inlägg
Blir lite skön kvällsläsning i brist på annat 
Toppen! Bra skrivet och formulerat Bo!
Det var en eller två hänvisningar som inte fungerade, dokument ej tillgängligt eller vad det stod.
Blir det lika för er andra också? Eller beror det på att jag kollar på telefonen tro...
Det var en eller två hänvisningar som inte fungerade, dokument ej tillgängligt eller vad det stod.
Blir det lika för er andra också? Eller beror det på att jag kollar på telefonen tro...
Kan man inte bara klistra den i EL-tråden?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 824 inlägg
Den finns med som en länk i den första klistrade tråden om nyttiga länkar.
Dessutom var Marlene på och ville lägga upp den som en artikel i BH, men har inte hört nåt mer ang detta på ett bra tag.
Jag gjorde html-filer av den, redo att klistas in.
EDIT: Jag tar tillbaka det första påståendet... Det var tal om att hålla denna klistrade tråd uppdaterad också, men intresset har varit svalt, för att inte säga iskallt. Ska kontakta Marlene.
Dessutom var Marlene på och ville lägga upp den som en artikel i BH, men har inte hört nåt mer ang detta på ett bra tag.
Jag gjorde html-filer av den, redo att klistas in.
EDIT: Jag tar tillbaka det första påståendet... Det var tal om att hålla denna klistrade tråd uppdaterad också, men intresset har varit svalt, för att inte säga iskallt. Ska kontakta Marlene.
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 803 inlägg
Nu äntligen har vi räddat spis-wikin/spisbibeln och gjort så att den enkelt går att läsa både i desktop och mobilen och att det gedigna dokumentet går att skriva ut samt kommentera.
https://www.byggahus.se/el/koppla-in-spis-hall-eller-ugn
https://www.byggahus.se/el/koppla-in-spis-hall-eller-ugn
Klicka här för att svara