722 läst ·
9 svar
722 läst
9 svar
nya smileys
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Oj, det har blivit fel någonstans. Jag fixar, men kanske inte förrän imorgon bitti.
Om det vore så väl! Det är faktiskt vBulletin 4:s standard smilies.Rrrrr skrev:
Och jag böjer mig att hålla med om att de inte är vidare roliga
Det var ju bättre förr som vi brukar säga på LTH.ekblom skrev:
Nu är de gamla smilarna iallafall tillbaka
