Hej o hå!
Nu så är man klar med toan. Det är ju inget badrum, men man kanske kan inspirera någon. Badrummet får vänta något år till. Vi har renoverat så gott som hela huset och badrummet var det som var fräschast, så det får som sagt vänta lite. Dessutom svalde köksrenoveringen en massa kosing :
(Den som vill se nya köket kan kika i köksforumet om en liten stund). Men här kommer iallafall några bilder på lilltoan, 2 före, och 2 efter. Enjoy (ursäktar mina usla fotoskills redan nu) 
Före1:
Nu så är man klar med toan. Det är ju inget badrum, men man kanske kan inspirera någon. Badrummet får vänta något år till. Vi har renoverat så gott som hela huset och badrummet var det som var fräschast, så det får som sagt vänta lite. Dessutom svalde köksrenoveringen en massa kosing :
Före1:
Klicka här för att svara



