Hej o hå!

Nu så är man klar med toan. Det är ju inget badrum, men man kanske kan inspirera någon. Badrummet får vänta något år till. Vi har renoverat så gott som hela huset och badrummet var det som var fräschast, så det får som sagt vänta lite. Dessutom svalde köksrenoveringen en massa kosing  ::)  (Den som vill se nya köket kan kika i köksforumet om en liten stund). Men här kommer iallafall några bilder på lilltoan, 2 före, och 2 efter. Enjoy  (ursäktar mina usla fotoskills redan nu)   :P

Före1:
 
  • IMG_0160_liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Före2:

 
  • IMG_0165_liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter 1:

 
  • IMG_0400liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter2:

 
  • IMG_0398_liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
det var en stor förvandling till det bättre, så klart :), tycker jag
gaia
 
tackar :)
 
Mycke mosaik går det åt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.