Ska fortsätta lite till:
Självklart fantastisk känsla att ha kommit så långt, på andra sidan lite tråkigt att fatta vad man har kvar.
Pga platsbrist på tomten flyttade jag in med alla maskiner, verktyg mm. För att vara flexibel under byggtiden ställde jag nästan allt på pallar och köpte en palllyftare från jula. Det var en av mina bättre idéerna, hälpte mig jättemycket.
Grävmaskin med verktyg lastade, stående på pall i en byggnad med isolerade väggar. Golv av träplankor, skog i bakgrunden utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Verkstad under renovering med isolerade väggar, byggställningar, verktyg och material på pallar, fokus på en röd lyftanordning i förgrunden.
Skapa konto
Byggarbetsplats med verktyg, färgburkar och material på bockar och stegar vid fönster. Tak isoleras, utrymmet är organiserat på pallar.
Skapa konto
Verkstad under konstruktion med träbjälklag, verktyg, maskiner och byggmaterial på golv och pallar. Kaosartad arbetsyta med verktygsbänkar.
Skapa konto

Verkstad fyllt med verktyg, maskiner och byggmaterial arrangerade på pallar. En stol och målarutrustning syns också.
Skapa konto

Självklart lite kaos, började med isolering taket, därefter väggarna. Först 13 mm spån, ovanpå 12 mm Magnaboard.
Och äntligen första ritning finplanering verkstaden. Jag bollade lite hit och dit med Felder i Österrike, därför beteckningar på tyska, men tror man förstår vad det ska bli.
Ritning av verkstad; inkluderar arbetsbänkar, sågar, målningsrum och "mancave". Tyska beteckningar, dimensioner och plats för maskiner visas.
Skapa konto

Till vänster rum för målning, sprutning, till höger mitt "mancave". Ovanpå ska finnas mycket plats för allt möjligt.
Verkstad under konstruktion med arbetsbänkar, verktyg och byggmaterial. Inredningen är påbörjad med en rumavdelare i bakgrunden.
Skapa konto
Byggarbetsplats med stege, byggställningar och belysning. Träramar är uppställda för väggar under konstruktion inomhus.
Skapa konto
Byggarbetsplats med väggkonstruktion och verktyg, inklusive en stege och en borrmaskin, i en verkstad under konstruktion.
Skapa konto

Fortsätta snart.... hoppas jag.

• Gilla
Hemingway och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.