Den gamla valde att läma in så jag beställde en ny enligt en kompatibilitetsmatris. Displayen visar är dock död efter inkoppling.
Jag kopplade så här:
Gammal -> Ny
4 ->1
5->4
6->3
7->2
Har bytt andra termostater tidigare och det har inte varit något problem. Felkopplat eller defekt termostat, vd tror ni?
Den nedersta bilden är den nya.
Jag kopplade så här:
Gammal -> Ny
4 ->1
5->4
6->3
7->2
Har bytt andra termostater tidigare och det har inte varit något problem. Felkopplat eller defekt termostat, vd tror ni?
Den nedersta bilden är den nya.
Produkter som diskuteras: "värmeslinga"
Termiska avfuktare
En termisk avfuktare använder en värmeslinga för att värma luften och sänka den relativa fuktnivån i luften. Varmare luft kan bära mer fukt än kall luft och det är först över 60% relativ fuktighet det börjar bli risk för
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


