1 025 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Ny sorts reklamgrej?
Tja!
Skrev ett svar i en tråd men när jag klickade på "svara" poppade en irriterande reklam för något som heter "joyna" upp i samma fönster. När jag klickade på krysset för att stänga ner den öppnades istället en ny flik och reklamen fortsatte! Att stänga ner den fliken resulterade bara i att reklamen ändå fortsatte med samma irriterande styrka i samma flik som innan. Blev inte av med skiten! Vart tvungen att backa fliken men då försvann ju det svar jag nyss skrivit!!! (Svaret jag skrivit dök upp igen när jag till slut klickade framåt i fliken men det var ju ren tur att jag testade...)
Det här måste vara något nytt eller!?! Fruktansvärt irriterande när reklamen är så inkräktande, ska det här fortsätta? Snälla säg nej...
Mvh,
ToRy
Skrev ett svar i en tråd men när jag klickade på "svara" poppade en irriterande reklam för något som heter "joyna" upp i samma fönster. När jag klickade på krysset för att stänga ner den öppnades istället en ny flik och reklamen fortsatte! Att stänga ner den fliken resulterade bara i att reklamen ändå fortsatte med samma irriterande styrka i samma flik som innan. Blev inte av med skiten! Vart tvungen att backa fliken men då försvann ju det svar jag nyss skrivit!!! (Svaret jag skrivit dök upp igen när jag till slut klickade framåt i fliken men det var ju ren tur att jag testade...)
Det här måste vara något nytt eller!?! Fruktansvärt irriterande när reklamen är så inkräktande, ska det här fortsätta? Snälla säg nej...
Mvh,
ToRy
Dator/telefon/surfplatta?
Vilket operativsystem?
Vilken webbläsare?
Jag misstänker att någon reklam högre upp laddades in precis innan du tryckte/klickade på svara, så att inlägget du tänkte svara på flyttades ner, å på så sätt så tryckte/klickade på på reklamen istället.
Vilket operativsystem?
Vilken webbläsare?
Jag misstänker att någon reklam högre upp laddades in precis innan du tryckte/klickade på svara, så att inlägget du tänkte svara på flyttades ner, å på så sätt så tryckte/klickade på på reklamen istället.
Installera en vettig webbläsare: https://brave.com/ så slipper du sådana problem och en hel del till.
LaptopDemmpa skrev:
Windows 10 Enterprise (antar jag 😉)
Google Chrome
Hmmm... jo så kan det ju vara, men jag hade haft svarsfönstret uppe en stund och reklamer som laddas på det viset brukar väl inte göra det när som helst utan i början när man nyss öppnat fönstret, eller...? Åtminstone upplever jag det så, att när eventuell reklam laddat klart och allt liksom funnit sin plats så händer inte så mycket mer. Det vore ju ännu mer irriterande om saker och ting plötsligt kunde flytta sig upp eller ner oavsett om man haft ett fönster öppet i fem sekunder eller fem minuter...
Äh, jag vet inte, jag är för dålig på sånt här. 😁 Jag hoppas det var en engångsföreteelse... 😉
Klicka här för att svara