Hej har borrat in en ny pemslang 32mm. Borrade ett 50 hål. Tätade med fogskum runt.
Nu är problemet att det rinner in vatten å grus när det regnar.
Vad kan jag täta med istället för skummet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.