75 232 läst ·
257 svar
75k läst
257 svar
Ny produkt - Nexa Bridge lanseras hösten 2015
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· västernorrnad
· 63 inlägg
Datumet för lanseringen, flyttas den bara frammåt hela tid?
Tycker det har blivit läskigt tyst från Nexa. Jag har försökt nå dem, utan svar, och all form av information verkar ha dött ut från dem. Bättre att de kan uppdatera oss om det är försenat, så man vet vad man ska förvänta sig.
Medlem
· Västra Götaland
· 16 inlägg
Vi väntar på certifieringar, så bollen ligger inte hos oss så mycket tyvärr.Norlen skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Produktsidan har uppdaterats nu, så man kan hoppas att den dyker upp i butik snart. Jag är väldigt nyfiken på prislappen och om den kommer att ha stöd för fler 433MHz-enheter än Nexas egna.
Hoppas det, de kommer i alla fall stödja Clas Ohlsons temperatursensor:Schlbuditz skrev:
"NEXA säljer inga egna temperatursensorer, men i Nexa Bridge finns stöd för Clas Ohlsons ESIC."
Sökte jag också, konstigt att hänvisa till något som inte går att hitta. Men min gissning (och förhoppning) är att Nexa Bridge kommer stödja alla 433Mhz-enheter.
Så här står det i NEXAs produktkatalog:
"Nexa Bridge är bryggan mellan dina trådlösa produkter oavsett om de använder 433Mhz, 868Mhz eller Z-wave.
Bygg ut ditt befintliga Nexasystem och kombinera med nya produkter med olika frekvenser för att uppnå funktioner som tidigare inte varit möjliga.
Nexa Bridge stödjer produkter från flera olika tillverkare vilket ökar möjligheten att tillfredsställa även mer ovanliga önskemål"
Så här står det i NEXAs produktkatalog:
"Nexa Bridge är bryggan mellan dina trådlösa produkter oavsett om de använder 433Mhz, 868Mhz eller Z-wave.
Bygg ut ditt befintliga Nexasystem och kombinera med nya produkter med olika frekvenser för att uppnå funktioner som tidigare inte varit möjliga.
Nexa Bridge stödjer produkter från flera olika tillverkare vilket ökar möjligheten att tillfredsställa även mer ovanliga önskemål"
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
36-1797 är ESIC-givaren på Classe. Jag har ett 10-tal som jag kör med Tellstick Duo redan.