Vi har en firma hos oss som lägger sten. Jag kollade över det de lagt idag och hittade då den här svackan. Glappet är 9mm och plankbiten är 70cm lång.
Jag ringde hantverkaren ang. detta under eftermiddagen, efter att de åkt. Han sa att svackan beror på två ”bryt” och försvarade sig med att de har 27 års erfarenhet. Det stämmer att ytan har fall åt olika håll, det blir säkert två brytlinjer, och de är duktiga så, men varför kan inte ytan mellan två bryt vara plan? Var går gränsen för vad man bör/får anmärka på?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder