Ja det var det där med gängorna jag är osäker på. Har inte vågat skruva bort den och titts eftersom att jag inte vet varför den nu också sitter som berget och inte går att svänga åt något håll. Är rädd att jag inte får tillbaka den och står där sen helt utan pipV Vector skrev:
Den enkla lösningen är ju annars att köpa en ny blandare. Här finns en tråd om det med förslag på hur bytet ska gå till:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-ersaetter-jag-en-gammal-koekskran.298639/
Forumets grand-old-man i dessa frågor ger detaljerna:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-ersaetter-jag-en-gammal-koekskran.298639/#post-2752543
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-ersaetter-jag-en-gammal-koekskran.298639/
Forumets grand-old-man i dessa frågor ger detaljerna:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-ersaetter-jag-en-gammal-koekskran.298639/#post-2752543
Den vore enkel om man hade en hyresvärd som är normal i huvudet och en hantverkare som inte försöker fixa mer jobb genom att hitta på fler "fel" i mitt kök som "måste" åtgärdasClaes Sörmland skrev:
Det finns att införskaffa, har sökt efter tsk nummer men det finns, ta med pipen till en rörfirma så fixar dom en ny till dej
Klicka här för att svara
