Snart kommer vår nya pelletspanna från Swebo, (ska tydligen vara som en Effecta panna) har en KMP brännare sedan tidigare. NI som haft en äldre kombipanna med brännare och bytt till en ny pelletspanna, har ni sett några större skillnader i pelletsförbrukningen?