Hej,

vi har precis köpt en tomt och beslutat oss för att bygga egenritat. Vi har tagit hjälp av en byggnadsingenjör men känner att det ändå kanske är tryggast att konsultera en arkitekt som sista steg så man inte missar något väsentligt i planritningen. Jag ser att du bor i Gävleborgs län vilket vi också gör. Vi har dock inte hittat någon arkitekt som varit intresserad av ett sådant uppdrag. Vilka anlitade ni och tyckte ni att ni fick hjälp?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.