Luftvärmepumpen i fritidshuset har blivit trött,så ny ska införskaffas. Bifogar enkel planritning,gamla pumpen satt där den är inritad när jag köpte huset. Min fråga är om pumpen skulle kunna placeras på ett annat,bättre ställe? Att tänka på när man ska välja effekt och energiklass?