Hej Allihopa.
Hörde från en kompis kompis (jag vet, det låter inte särskilt trovärdigt) att ett företag håller på att lansera en ny värmepumpanläggning luft-vatten utomlands.
Den här killen, som arbetar med att installera värmepumpar, trodde att den skulle komma till Sverige nästa år och kosta ca 80-90.000kr.
Anläggningen ska enligt honom klara att ge värme ner till -24grader och ge varmvatten upp till 90grader.
Om nu detta är sant vet jag ej men jag ska försöka gräva fram mer information om det här.
Finns det någon mer som har hört om detta skriv gärna ner några rader på denna "tråd".
Hälsningar Max