Köpte en ny skruvdragare i kväll. En sån här:
Jag är något av en Boschkille. Har ett antal Boschmaskiner, både gröna och blå. Nu såg den ut och bli restad, men jag kan vänta även om min lilla gröna la av i förra veckan.
/P-O
Hej Boschkillen.
Vi är kanske släkt, har också bara blåa verktyg här hemma. Min sambo är dock förtjust i grönt, det är mest Festool och någon Hitachi för hennes del. Det är inte uttalat men lite tävling blir det vems färg som presterar bäst..