A AEZRINZA skrev:
Perfekt, beställer Conrads.
Kolla om tillverkaren är vettig och att drivdonet har rätt IP klassning osv.
 
  • Gilla
AEZRINZA
  • Laddar…
A AEZRINZA skrev:
Perfekt, beställer Conrads.
Ställer alla stiften på ”ON” för att få ut 0,6A.
Något annat behöver jag inte bry mig om då den är konstant ström. Spänning och effekt blir vad det blir.
Hejsan
Vilken härligt tråd, har exakt samma problem.

Fick du det att fungera med varianten från Conrad?

Mvh
Rikard
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.