A
Jag kom och tänka på det med översvämningar.

Om jag hugger ner alla träden runt min tomt. Visst fan kommer jag få en mer vattensjuk tomt? Finns inget som suger åt sig vattnet plus att den största delen är i en "håla"

Vem dränerar om hela trädgården då ?

• Gilla
EvaMLin
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
Perfekt! En ny myndighet! Precis vad vi behöver, vi måste se till att avdankade politiker med svågrar och diverse andra som inte klarar ett vanligt arbete får något att göra.

Här finns potential för utveckling.

Statens Allmänkontrollmyndighet, kontroller utförs oannonserat på fastigheter t,ex. vad gäller avstånd studsmatta till tomtgräns, decibelmätning av kidsens gap och skrik, grillosets innehåll av skadliga ämnen, ljudvolym på HD vid uppstart, om en man får ha nättröja fast han ser ut som en kassler i den osv osv.

Jag är på!

Ge dom inga fler idéer nu! Rätt vad det är beskattar de plastpåsar, så mycket att kostar lika mycket som en liter bensin..

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
E Erik Salhammar skrev:
Ge dom inga fler idéer nu! Rätt vad det är beskattar de plastpåsar, så mycket att kostar lika mycket som en liter bensin..
Sant, men nu är ju tanken att jag som nybliven pensionär själv ska inneha posten som Statens Auktoriserade Almänkontrollant 001 med rätt att dö... Aj fan, kanske inte så långt då, men försedd med en Glock i varje armhåla på nättröjan spatserandes i villaområdena för att mäta granar, kolla studsmattor, grillar, HD:s, raggarbilar, fula kärringar och gubbar, ja vadsomhelst som kan reta någon granne.
Känns som att jag måste börja anställa redan innan verksamheten ens startat upp!
Lysande affärside!:cool:;)
Skicka in era ansökningar med bild och så uselt CV som möjligt!

P Patzie skrev:
Borde finnas en lag som reglerar att alla grannar som är griniga,lättkränkta ,avundsjuka eller bara vill bestämma över allt i området , etc ska bo ensamma utan grannar på landet med ;):cool:
Nej, vi vill inte ha ut dessa på landet heller! ;)

• Haha
  • Gilla
Erik Salhammar och 3 till
  • Laddar…
A
Joakim_Lind Joakim_Lind skrev:
Nej, vi vill inte ha ut dessa på landet heller! ;)
Det är väl det betonghus med många fack är till för?

• Gilla
Joakim_Lind
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.