U unitand #1 Medlem · 5 inlägg 9 maj 2022 09:07 unitand Medlem 5 inlägg 9 maj 2022 09:07 #1 Tänkte göra ett avstick på en 22m kopparrörsstam genom att sätta dit en T-rör klämringskoppling. Befintlig rörstam är 60-tal och jag undrar om det kan finnas någon risk för problem? #klämringskoppling #kopparrör
Tänkte göra ett avstick på en 22m kopparrörsstam genom att sätta dit en T-rör klämringskoppling. Befintlig rörstam är 60-tal och jag undrar om det kan finnas någon risk för problem?
Krilleman #2 Husspekulant · D · 18 354 inlägg 9 maj 2022 20:13 Krilleman Husspekulant D 18 354 inlägg 9 maj 2022 20:13 #2 Mät ytterdiametern noga på dina befintliga rör så är det inga problem, men mät noga.Och gärna på flera ställen. Det finns kopplingar till dom flesta förekommande kopparrören från "förr".
Mät ytterdiametern noga på dina befintliga rör så är det inga problem, men mät noga.Och gärna på flera ställen. Det finns kopplingar till dom flesta förekommande kopparrören från "förr".
U unitand #3 Medlem · 5 inlägg 10 maj 2022 09:45 unitand Medlem 5 inlägg 10 maj 2022 09:45 #3 Krilleman skrev: Mät ytterdiametern noga på dina befintliga rör så är det inga problem, men mät noga.Och gärna på flera ställen. Det finns kopplingar till dom flesta förekommande kopparrören från "förr". Ok Tack för svar - då kör jag på
Krilleman skrev: Mät ytterdiametern noga på dina befintliga rör så är det inga problem, men mät noga.Och gärna på flera ställen. Det finns kopplingar till dom flesta förekommande kopparrören från "förr". Ok Tack för svar - då kör jag på