Isoleringen på rören mellan aggregatet ute och husväggen, har kanske påverkats av mer än tidens tand. Är det klokt att köpa isolering som har motsvarande innerdiameter som rörens ytterdiameter, runt 10mm. Går det att ha en isolering på drygt 20mm innerdiameter och inneslutna båda rören i samma isolering?
Gah! Rödpölse från Danmark?M MaxBackstrom skrev:Isoleringen på rören mellan aggregatet ute och husväggen, har kanske påverkats av mer än tidens tand. Är det klokt att köpa isolering som har motsvarande innerdiameter som rörens ytterdiameter, runt 10mm. Går det att ha en isolering på drygt 20mm innerdiameter och inneslutna båda rören i samma isolering?
Du må ha en sådan här kanal!
https://www.hetluften.se/produkt/plastkanal-rod-2-meter/
Klicka här för att svara


