@
Det börjar vara dags att byta ut kyl och frys. Tyvärr är alla bra mycket högre än för 20 år sedan. För att rymma nya (och för att skåpen inte ska bli högre än övriga skåp inredning) är tanken är att ta ner överskåpen och kapa av dem och dörrarna i överkant. Men det kanske finns någon som har gjort smartare lösningar hos sig? Eller någon som testat hur min tänkta lösning?

• PXL_20260722_092045379.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
@ @ndreas skrev:
Det börjar vara dags att byta ut kyl och frys. Tyvärr är alla bra mycket högre än för 20 år sedan. För att rymma nya (och för att skåpen inte ska bli högre än övriga skåp inredning) är tanken är att ta ner överskåpen och kapa av dem och dörrarna i överkant. Men det kanske finns någon som har gjort smartare lösningar hos sig? Eller någon som testat hur min tänkta lösning?
Oj det måste finnas en verkligt viktig anledning till att byta ut de bästa skåpen som tillverkats.
Men se det positiva de nya håller kanske 5år och då har troligen samma höjd som de du byter till nästa gång

Jag fick vid byte tag på extra hög Samsung kyl/frys för ett par år sedan men bara i vitt.

Däremot lite bredare (fick använda skohorn) och, tyvärr betydligt djupare.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.