2 427 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ny gräskipparrobot för under 10.000:-
Fick just hem Jula-katalogen i brevlådan och en nyhet är en gräsklipparrobot som heter
"Landroid" för 9995:- Coop är också ÅF för den enligt nedanstående länk.
1500kvm, automatladdning, begränsningsslinga, regnsensor, timerstyrd osv...
http://worxlandroid.com/sv
Frågan är om den gör ett bra jobb eller om det är som med el-verktyg att "billigt är dyrt" i längden? Någon som redan har testat denna?
"Landroid" för 9995:- Coop är också ÅF för den enligt nedanstående länk.
1500kvm, automatladdning, begränsningsslinga, regnsensor, timerstyrd osv...
http://worxlandroid.com/sv
Frågan är om den gör ett bra jobb eller om det är som med el-verktyg att "billigt är dyrt" i längden? Någon som redan har testat denna?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Hoho! Snacka om HQ-ripoff. Den verkar inte tåla regn heller. Men annars är den säkert bra.
Klicka här för att svara