Har just köpt en spis med glaskeramik. efter föra gången som jag andvände den så fick jag "fläckar2 eller prickar i hällens insida ca 1-3 mm stora .
någon ide varför eller vad det beror på
Har ej varit på mer än ca 20 min och ej på max värme hela tiden
någon ide varför eller vad det beror på
Har ej varit på mer än ca 20 min och ej på max värme hela tiden
Om det varit så lättS s97danl skrev:
Ligger en tandpetare bredvid och svårt att få fokus då det speglade sig (fick damma ner lite
Hur gick det?
Hej dom försvann efter ca 2 veckor eller 10 tal användningar, så jag gick inte vidare m det.M Monica Abrahamsson skrev:
Däremot är vreden inte bra, då det är silver och svart text.
Så det är svårt om man inte har lyset tänt och se siffrorna.
Sen är knapparna av sorten som man kan trycka in och det skulle vara så att dom endast gick att trycka in vid 0.
Detta som extra koll på att man inte glömt någon på 😀
Redigerat:
Jag fick likadana fläckar efter första dagen med nya spisen så jag blev lite orolig men det var visst bara smuts för det gick bort med en hällskrapa (första gången jag har en glashäll)😀.
Installatören varnade för att vridknappen man måste trycka in när barnlåset är på lätt går sönder om man inte är försiktig när man låser upp. Skönt att barnen är stora så man slipper ha på låset 😀
Installatören varnade för att vridknappen man måste trycka in när barnlåset är på lätt går sönder om man inte är försiktig när man låser upp. Skönt att barnen är stora så man slipper ha på låset 😀
Lär er att lyfta panna/gryta en smula så att det inte berör glasytan innan ni skakar om innehållet i dessa då ni annars ofelbart kommer att får repor i glaset av grytornas undersidor. Repor kommer man få ändå med tiden - men man bör inte jobba på att få alla dessa redan första dagen ;-)
Klicka här för att svara

