Moderator
· Stockholm
· 57 753 inlägg
Då får vi hoppas att det var väldigt lågt pris. Nu med ROT så finns det väl ingen rimlig anledning att köra "vid sidan om"?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag hyr inte. Står bara inte som ägare det är min morsa som äger huset. Det hör dock inte hit vem som äger huset..
Jag har ringt han o lämna meddelande inge svar än så länge.
Det där uppe vid bården måste det se ut så ?
Han påstod att det måste för att hålla tätt i skarven.
Jag har ringt han o lämna meddelande inge svar än så länge.
Det där uppe vid bården måste det se ut så ?
Han påstod att det måste för att hålla tätt i skarven.
Moderator
· Stockholm
· 57 753 inlägg
Moderator
· Stockholm
· 57 753 inlägg
Moderator
· Stockholm
· 57 753 inlägg
Om det är lim, så är det nog dessutom fel. Nu tror jag att det finns olika varianter på mattor, och det kommer nya lösningar då och då. Men sist jag kollade (för ett antal år sedan) så svetsade man våtrumsmattor, fogarna alltså.
Antingen med en speciell varmluftspistol,som dessutom tillför en tråd som "svetselektrod". Eller med "kemsvets". En sorts lösningsmedel som får kanterna i skarven att flyta ihop. I båda fallen får man en homogen fog där det inte finns några kanter mellan olika material som kan läcka.
Antingen med en speciell varmluftspistol,som dessutom tillför en tråd som "svetselektrod". Eller med "kemsvets". En sorts lösningsmedel som får kanterna i skarven att flyta ihop. I båda fallen får man en homogen fog där det inte finns några kanter mellan olika material som kan läcka.