Hej!
Har en port med märket Wayne Dalton. Försökte spänna fjädern på den men det gick ej så ringde Garageporten experten så dom kom och försökte och de bara snurra så han konstaterade också att den var av. Och att reservdelar till denna port inte fanns att få tag i..
Hur går jag tillväga? Hans rekommendation var att köpa en ny port av dom.
Har ni nå erfarenheter om det går att byta till en annan fjäder på något sätt? Eller är det bara att byta port? Porten i sig är fräsch och funkar bra!
Har en port med märket Wayne Dalton. Försökte spänna fjädern på den men det gick ej så ringde Garageporten experten så dom kom och försökte och de bara snurra så han konstaterade också att den var av. Och att reservdelar till denna port inte fanns att få tag i..
Har ni nå erfarenheter om det går att byta till en annan fjäder på något sätt? Eller är det bara att byta port? Porten i sig är fräsch och funkar bra!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ja exakt!
Vill du sälja porten så hör av dig, behöver en reservdelsportE Elckrickoz skrev:Hej!
Har ni nå erfarenheter om det går att byta till en annan fjäder på något sätt? Eller är det bara att byta port? Porten i sig är fräsch och funkar bra! [bild][bild][bild][bild]
Klicka här för att svara