Hej
Vi har av hantverkare en nymonterad dörr som är otät vid listen. En bra kvalitetsdörr. Det drar kalluft på handtagssidan. Jag har mätt med vattenpass och dörren har inte slagit sig.
Vad kan ha gått galet?
 
Är det rätt listtryck?
Ibland måste slutblecket justeras för att erhålla korrekt listtryck.
 
Tack för tipset. Dock bollar jag tillbaka till montören så han får lösa det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.