Flera människor här tänker som jag och köper inte ditt resonemang heller... Så du kallar en massa folk här dumma i huvudet.

Mikael_L skrev:
Allt detta bara för att hustillverkarna glatt hoppade på en byggmetod som de redan innan visste var tveksam.

Om kritikerna för metoden inom husföretagen hade "vunnit", skulle det ändå blivit samma resultat i framtiden som du nu skissat på?
(Dvs konkurser vartannat år, dyrare för kunder etc)
Om kritikerna inom husföretagen "vunnit", hade metoden inte använts, eller hur? Då hade man använt en annan metod och problemen inte uppstått... troligen. Men det är inte det som är min poäng. Domen gäller ju avtalsförhållandet, inte konstruktionen i sig.

DennisCA skrev:
Flera människor här tänker som jag och köper inte ditt resonemang heller... Så du kallar en massa folk här dumma i huvudet.
Nej, bara dig, för du var oförskämd och anklagade mig för att vara "köpt".
I mitt inlägg spekulerade jag, Om det blir så eller inte beror på hur husföretagen väljer att agera.

Ja isåfall ber jag om ursäkt för den ohövligheten.

• Gilla
twoody
  • Laddar…
Det är väl rimligt att gissa att en del företag reagerar på det ena viset och en del på det andra. Sedan är det upp till er kunder hurudana byggföretag ni vill gynna!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.