Jag tror det är i sin ordning att det luktar lite när en elmaskin prrmiärkörs, kolen slits in och lite oljefilm bränns av. Inte att förväxla med den magiska röken som inte ska läcka ut innan maskinen tjänat ett långt liv och ska gå vidare till den stora återvinningen.M Cameltoe skrev:
Klicka här för att svara