P pleqtiz skrev:
Ny Design på l-Boxxen! :ok:
:)

[bild]
Ja just, det läste jag i samma veva som 2018. :)

Men hur var det ska den gamla ersättas, eller kommer det finnas 2 varianter?
Skummade igenom tråden innan jag somnade, kollade mao. mest på bilderna. :sleep:

P pleqtiz skrev:
Ny Design på l-Boxxen! :ok:
:)
[bild]
Detta skall bli intressant att kolla upp, jag blir mer och mer irriterad på gamla modellen. Vet inte om bilden luras men jag tycker det ser ut som som det går att öppna dessa med en box stående uppe på.

FredrikR FredrikR skrev:
Just... läste igår eller om det var förrgår att 12V GKF och GHO´n dröjer till 2018. :(
Lämnar en viss tomhet och längtan efter att "tröstbeställa" något annat.. :geek:
Så här kan dom väl inte göra!!:mad: Kanske får tröstköpa den nya 3-80 om den inte blir senarelagd ett år till.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Har den röda 3-80p, och den var rätt dyr. Lär bli riktigt saftigt med den gröna varianten. Nån som vet pris på den nya?

Skillnaden är väl bara att den gröna syns bättre, framförallt utomhus.
Inomhus spelar det väl ingen roll.. Eller?

Nya L-Boxxen fick mindre bra omdöme av en på tyska Boschforumet som klämt och känt på den.. :oops:

FredrikR FredrikR skrev:
Nya L-Boxxen fick mindre bra omdöme av en på tyska Boschforumet som klämt och känt på den.. :oops:
Varför? Är den sämre än den gamla så är det illa:worried:

ceson ceson skrev:
Varför? Är den sämre än den gamla så är det illa:worried:
Den var vek mm, inlägget finns i bland de sista i L-boxx tråden på tyska Boschforumet.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Det verkar som dom har oskicket att använda tyska i det forumet:) Det var en film där han stod och trampade på den och det verkade den ju hålla för. Fästena verkar ju sitta på locket på den nya.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Det verkar som dom har oskicket att använda tyska i det forumet:) Det var en film där han stod och trampade på den och det verkade den ju hålla för. Fästena verkar ju sitta på locket på den nya.
Han som inte var nöjd menade att den kraschade för hans nätta ~100kg.
Du får googletranslatea, blir lite svenska kocken i mupparna men en del blir förståeligt. :)

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Jag lyssnade på dina kloka ord Fredrik och lade min skoltyska åt sidan och översatte via Google!! Allt blev genast glasklart,, eller?:crysmile:

.. Jag kan inte se popcorn mer och skratta äktenskap bara förvirra ... det ska vara samma dåliga avsikter.

Vi behöver en L-Boxx lämplig GKL (vikningsstege), så att vi klättrar på boxningsstopp. ;) Här kan ingen springa på boxning, för det är aldrig säkerställt att man sänder 2 zenter jämnt. Man skulle behöva använda en skylt för lastfördelningen och vem gör den redan. Vad säger BG faktiskt, om du skryter gånger på den del benen.

Till stabiliteten hittills: redan mindre än 50 kg på området i ett stycke kan svängande iscensatt, och det sprickor. Så, funktionen "snabb höjdförstärkning" för mig hade aldrig varit en och sålunda vilseledande, eftersom ingen i verkligheten tar del med "ytbelastning" på allvar.
Alternativt kan du också introducera en L-Boxx ballettbiljett, så flyter du på den.

Ju fler gånger jag tittar på bilderna och videon, desto mer konstigt finner jag idén att porta anslutningen till den sittande Boxx i omslaget. Nästa kalla vinterdag var det då med flera kasser på en gång, vilket jag alltid ser igen med många användare. (Kam med mig också sällan och om då med all nödvändig försiktighet förut, för man kan inte alltid lita på tidigare lås.)

Så: någon tidigare funktion var aldrig för mig. Eftersom detta kommer att ändras bara en gång har det visats och beskrivits. Huvudvis är de olyckliga stängningarna förbi, vilket jag ser som den enda - och långvariga - utvecklingen.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
LB4

Ser lovande ut,, smälter bra in bland de äldre boxxarna, samt att man kan öppna locket utan att behöva ta loss boxen ovanpå.

Redigerat:
  • Gilla
ConnyK och 3 till
  • Laddar…
Bosch GO

Bosch GO skruvdragare med USB-laddkabel, laddare, bitsats, och förlängningsdel på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
norrbottenssnickaren och 1 till
  • Laddar…
ullberg
FredrikR FredrikR skrev:
Ser lovande ut,, smälter bra in bland de äldre boxxarna, samt att man kan öppna locket utan att behöva ta loss boxen ovanpå.
Japp, det där verkar riktigt bra, Sortimo/Bosch ytterligare stärker sin position som bästa lådan imho.

ullberg ullberg skrev:
Japp, det där verkar riktigt bra, Sortimo/Bosch ytterligare stärker sin position som bästa lådan imho.
Vid första anblicken tyckte jag den såg ut som en leksaksväska, läste en recension som gjorde att nya LB4s aktie inte stärktes så att säga. Men
Men jag har ändrat uppfattning helt av bla. det som visas ovan.

Rejälare spännen till locket är också en grej han nämner i filmen. (y)

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Det verkar lovande med nya boxxen, ser ju ut som att grejer som jag klagat på från dag ett blivit åtgärdade:)

Skall bli intressant att testa.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.