34 488 läst ·
108 svar
34k läst
108 svar
Ny Borstlös Skruvdragare Bosch GSR 10.8V -EC
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Hittade ännu en boschnyhet på denna sida!(mässkatalog) på sidan 10 ser man en ny 10,8v kantfräs, nån som vet betäckningen på denna?
En holländsk handlare skriver 1:a september på hyveln men på tyska Boschforumet pratas det om nästa år först.ceson skrev:
Jaja det är nåt att se fram emot.
https://www.toolsxl.nl/bosch-blauw-...12-30-ah-li-ion-borstelloos-boxx-p-36841.html
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
En lite bättre bild på den lilla fräsen, samt två andra nyhter 
Nu har holländarn ändrat leveransdatum till 29 september.
Swedoldagarna kommer ju i oktober då får man väl gå och pressa Bosch-folket lite
Swedoldagarna kommer ju i oktober då får man väl gå och pressa Bosch-folket lite
M
End of september, hoppas de få första leveransen, säljstart oktober skriver dom. Men jag får gärna förboka
Mailade holländarn och frågade om den verkligen finns för leverans nu när jag åt frukost.. Haha precis nu plingade det till i luren, svar!ceson skrev:
End of september, hoppas de få första leveransen, säljstart oktober skriver dom. Men jag får gärna förboka
Hi Frederik,
These are new items and will be officially introduced by Bosch in Octobre – probably we receive first shipments end of septembre.
But if you wish you can Order items now because we suspect there will be quite a large demand and Bosch may not be able to keep up with demand / supply in the first weeks / months.
Best regards!
Met vriendelijke groeten,
Arjan Zwager
Redigerat:
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland