Hej

Söker bra belysning till garaget och hittade denna nya från Biltema

LED-LAMPA, IP65 61 W/6300 LM
46-944

Någon som redan köpt och kopplat in den?
....och om den verkar ok
 
Påminner väldigt mycket om armaturen som säljs på Jula och som har hyllats här på forumet i flera trådar och i kommentarerna på julas hemsida!

https://www.jula.se/catalog/el-och-...ng/lysrorsarmaturer/led-armatur-006057/#tab02

Kanske är det rent av samma armatur? Specifikationerna verkar stämma exakt.

Ser dock att Biltemas finns i fler storlekar och upp till 6200 lumen.

Kul nyhet!

Passar på med en fråga till el-fantasterna på forumet:

Vad är det som begränsar att man max får koppla ihop 5st ?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.