Idag börjar en ny artikelserie där vi kommer att presentera ett nytt prefabricerat trähus varje månad. Varför?

Du kan läsa blogginlägget här: Ny artikelserie om prefabhus idag
 
Kanske skall ni intervjuva någon som byggt med resp. tillverkare innan artikel skrivs för att få lite perspektiv på det husfirman säger?
 
Ja, det tycker jag är en mycket bra idé, men jag tror att jag kommer att göra det i en separat artikel. Perspektiv får man visserligen lite hoppas jag genom det Charlotte säger?

Jag kommer att lägga ut den artikeln i forumet så att de som byggt med Älvsbyhus kan fylla på med erfarenheter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.