Hej
Har monterat en altandörr där det tidigare satt ett fönster. Efter att hålet sågades upp i blåbetong väggen vart det ganska trångt vid golvlisten "karmgolvet", det går att komma åt att dreva i ena änden men inte i den andra. Det drar ganska friskt där, och i vinter kommer det att bli riktigt tungt om inget görs :-/
Min tanke var att pressa ihop pipen på isolerskumflaskan och pressa in den under"karmgolvet" ..... är det någon som har andra tips på hur man annars kan göra?
/Oskar