Går i tankarna att köpa en ny åkgrässklippare som jag även kan skotta lite snö med till vintern,
Jag har kollat runt lite på Husqvarna och jonsered även stiga kan vara intressant, frontklippare och hydrostat är ett krav pris högst 35000-40000
Tacksam för tips