2 585 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
NVL område ????
I ett naturreservat (som i de allra flesta fall ägs av staten och inte kommunen) är det oftast förbjudet att bygga över huvudtaget. I naturvårdsområden (ägda av kommunen) är det däremot vanligare att man får bygga. Hur stort man får bygga och hur det får se ut skiljer sig MYCKET åt, men kontakta kommunen för mer info. Var ska du bygga?
Klicka här för att svara