Nu kan vi börja på riktigt, vi fick den tomt vi ansökte om i första hand via kommunens kö. ;D ;D ;D
 
Grattis ::) ::) ;D ;D
 
Grattis!!
...nu är det bara resten kvar :)

Alter ego
 
Vilken kommun??
Hur länge har ni stått i kö??
 
Grattis=))
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.