Ert kök blev jätte fint, Vi tycker ni har fått till det på ett bra sett.
Så snyggt det blev med hörnan efter eran makeover.
Bra jobbat.


// Git o Lars
 
Jättefint!!!
Vad för luckor?
 
Hej! Vad glada vi blir av allt beröm.. :)
Luckorna är Ikeas Ädel, vit. Föga originellt, men var någonannastans kan man få ett fullt utrustad kök för under 50.000 med vitvaror och allt! Det är svårslaget.

Angående frågan om diskmaskin, så yes - den gömmer sig bakom inbyggnadsluckan till höger om spisen.

Och vad gäller placering av diskbänken, så var det (som ett tidigare inlägg påpekade) mycket en fråga om utseende, helt enkelt snyggt med en lång "orörd" arbetsbänk vid fönstret. Och eftersom vi är lata och diskar det mesta i diskmaskinen så blir det ändå inte att vi står såna långa stunder vid vasken.
Sen kan ju tilläggas att vi slapp dra om vattnet om vi behöll den ursprungliga lösningen. Det kanske spelade en LITEN roll det med... ;)
 
Jättefint, jag gillar speciellt mosaiken!!
/U
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.