99 107 läst ·
762 svar
99k läst
762 svar
Nu är jag övertygad, vi är avlyssnade.
När den man bor ihop med laddat ner AdBlocker och man själv inte kan få bort det och den man bor ihop med inte heller vet hur man gör... Varför inte titta på lite reklam istället? (Om man nu inte kan sånt där med data och sånt)
Klicka på AdBlocker-symbolen uppe till höger i webläsaren, och välj sedan "Pause on this site". Svårare är det inte.
Men, vill du får den ultimata reklamfria videoupplevelsen, dra videolänken till VLC. Den spelar från många olika videositer, utan reklamen, och med alla uppspelningsfunktioner som VLC har.
Men, vill du får den ultimata reklamfria videoupplevelsen, dra videolänken till VLC. Den spelar från många olika videositer, utan reklamen, och med alla uppspelningsfunktioner som VLC har.
Var det så enkelt! Tack så mycket! Tyvärr är gratistittandet redan slut, men då vet jag hur jag ska göra nästa gång problemet dyker upp.T Troberg skrev:Klicka på AdBlocker-symbolen uppe till höger i webläsaren, och välj sedan "Pause on this site". Svårare är det inte.
Men förstår ändå inte varför man ska ha det installerat.
Jag vet också vart bilen är, när den inte är stulen (inget jag heller utgår från att den ska bli)P Putte 9497 skrev:
Jag kan låsa bilen med nyckeln.
Jag har en bil med tankmätare? ;-)
Redigerat:
Vem betalade för studien?Q quas skrev:Intressant hur många "vetare" det finns i den här tråden som vet exakt hur det är. Ni får gärna visa på någon källa som bekräftar det. Jag tror personligen inte att google eller någon av de andra stora bolagen vågat göra det med tanke på att det inte är jättesvårt att få reda på det, plus de potentiella böterna de hade råkat ut för om det faktiskt varit så.
Den enda studien jag lyckades snabbt hitta från Northeastern University visar inte på något samband i alla fall - [länk]
En journalist i usa skulle blockera "The Big 5" och det blev jobbigt för henne. Google är med o petar i VÄLDIGT mycket, mer än vad de flesta tror sig veta...Emma242 skrev:
Det är väl lite så det är med strategin...lura upp folk så inni.....så de gör sig själva oumbärliga
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Ironiskt att hon lägger upp en film på Youtube om hur hon försöker bli av med Google ur sitt liv....B Besiman skrev: