1 608 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Nu är huset vårt!
Nu har vi precis varit på banken och nu äger vi det - drömhuset! 200-årig tvåvånings enkelstuga, skurgolv, handblåsta fönster, originalsnickerier, pärlspånt - rubbet. 3 mil från stan.
Tänk att det blir precis som man hoppas ibland!

Tänk att det blir precis som man hoppas ibland!
Grattis!
Jag vill inte vara nån glädjedödare. Men pärlsponten kan aldrig i livet vara 200 bast gammal ...
Jag vill inte vara nån glädjedödare. Men pärlsponten kan aldrig i livet vara 200 bast gammal ...
Nä, det är väl klart att den inte är! Det har jag väl inte sagt heller.
Vill minsann påpeka att jag har minsann läst både "så renoveras...", "Invändig renovering" + de andra 3, hela Gysingekatalogen plus delar av Byggnadsapotekets handbok. Jag kan datera pärlspånt, så det så.

Vill minsann påpeka att jag har minsann läst både "så renoveras...", "Invändig renovering" + de andra 3, hela Gysingekatalogen plus delar av Byggnadsapotekets handbok. Jag kan datera pärlspånt, så det så.
Grattis!
Grattis! 8)
Klicka här för att svara