Nu har vi precis varit på banken och nu äger vi det - drömhuset! 200-årig tvåvånings enkelstuga, skurgolv, handblåsta fönster, originalsnickerier, pärlspånt - rubbet. 3 mil från stan.

Tänk att det blir precis som man hoppas ibland!
:D

 
Grattis!

Jag vill inte vara nån glädjedödare. Men pärlsponten kan aldrig i livet vara 200 bast gammal ... ;)
 
Nä, det är väl klart att den inte är! Det har jag väl inte sagt heller.

Vill minsann påpeka att jag har minsann läst både "så renoveras...", "Invändig renovering" + de andra 3, hela Gysingekatalogen plus delar av Byggnadsapotekets handbok. Jag kan datera pärlspånt, så det så.

;)
 
Grattis!
 
Grattis! 8)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.