Hej här är vi igen.

Har pratat med Nostalgihus och undrar nu om det finns någon som har byggt med dem och har några erfarenheter av dem?
Bra??
Dåligt??

Verkar väldigt snabba, intresserade och kunniga.

Är det så ???

MVH Niclas Och Ella

Hej,
har för mig att det visade sig att en person här på forumet som förspråkade Nostalgihus hårdast av alla visade sig vara säljare. Har för mig att han stod för 95% av alla positiva omdömen av företaget. Vill betona att jag inte vet ngt om företaget själv

Hej,
Han som visade sig vara säljare håller faktiskt själv på o bygga ett Nostalgihus - som vi varit o tittat på för att se hur det går till o hur standarden kändes. Så det är väl inte så undra på att han förespråkar dem när han själv valt att bygga o bo i ett sådant hus (innan han blev säljare!!)
Kan meddela att huset kändes mycket bra o vi kommer nog själva att välja Nostalgihus den dagen vi väl får en tomt :D
Det känns som ett seriöst företag o vad vi gillar är konceptet att man kan få välja hur mycket man själv vill göra o att vi kan få välja kök, badrums inredning etc själva utan massor med fåniga AVDRAG från standard priser etc.

Lycka Till!

(p.s Jag lade oxå ut en tråd om Nostalgihus i början av året o fick då svar från någon som inte var lika nöjd pga att taket läckte - så sök efter den tråden om du vill veta mera!)

Hej!

Vi har varit i kontakt med Nostalgihus.

Vi har ritat en en egen planskiss och fick pris över tel. av en försäljare. Allt lät bra på tel. och han skulle skicka över papper och broschyrer åt oss. Sen dess har vi inte hört nåt, det är en dryg månad sen nu ... :(

N niclasella skrev:
Hej här är vi igen.

Har pratat med Nostalgihus och undrar nu om det finns någon som har byggt med dem och har några erfarenheter av dem?
Bra??
Dåligt??

Verkar väldigt snabba, intresserade och kunniga.

Är det så ???

MVH Niclas Och Ella
Skall bygga strax

Sufflan Sufflan skrev:
Skall bygga strax
Har du byggt ett Eksjöhus

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.