Hej, man kan ju säkert ladda ner båda dokumenten och börja jämföra, men jag tänker att någon på forumet säkert redan har bra koll ☺️
Vi har fått in offert på bergvärme och en av leverantörerna har offererat enl Normbrunn -07.

Vad skiljer -07 ifrån -16 och spelar det mig egentligen någon praktisk roll som konsument?
Bör jag begära att det görs enl -16 och isf varför?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.