Ja eller nej, är detta normalt? Hände nyss, jag bara råkade dra ut den lite men satte genast tillbaka den. Är detta ett olycksfall i arbetet? Har en ugn från ElektroHelios.
 
Det är helt normalt! Det är så de monteras. Man skjuter bara på dem. Kan till och med rekommendera att man drar bort dem emellanåt och rengör, för det brukar bli väldigt mycket klägg, gegg och gojs där...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.