Hej!
Vi skall snart bygga vårt hus och vi skall ha halva huset i puts /liggande panel. Vi vill att panelen skall bli så slät som möjligt och nu undrar jag hur "Norgepanelen" ser ut. Kanske någon som har någon miljöbild. Vi vill ha liknande fasad som det är på var och vartannat trivselhus.