Hallå

Ska bygga hus snart och är runt och tittar efter ider. Fastnade väldigt mycket för ert hus under, Inspiration / Modernt / Tollare på internet.

Har några funderinger, gillade skarpt den liggande panelen, vad är det för trä slagoch hur är den behandlad?

MVH

Niklas Svensson
 
Hej!
Trevligt att du gillar de hus vi bygger. Just detta hus har en liggande panel som vi kallar Norgepanel. Den är lite fasad i överkant och rak i underkant. Panelen är sedan behandlad med järnvitriol.

Mvh Mattias Hjälmeby
Willa Nordic AB
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.