Vi ska byta golv och har fastnat för utseendet på ett golv från Arredo / Nordic Floor, men vi kan inte hitta speciellt mycket information eller erfarenheter om det märket. Finns det någon här på forumet som kan dela med sig kanske?

K kopparberget skrev:
Vi ska byta golv och har fastnat för utseendet på ett golv från Arredo / Nordic Floor, men vi kan inte hitta speciellt mycket information eller erfarenheter om det märket. Finns det någon här på forumet som kan dela med sig kanske?
Hej!
Nu är jag i samma sits som er och undrar också om Nordic Floor. Skaffade ni det? Vad tyckte ni i så fall?

S SandyP skrev:
Hej!
Nu är jag i samma sits som er och undrar också om Nordic Floor. Skaffade ni det? Vad tyckte ni i så fall?
Nej, vi skaffade ett annat golv. Så tyvärr har vi ingen åsikt om det golvet!

K kopparberget skrev:
Nej, vi skaffade ett annat golv. Så tyvärr har vi ingen åsikt om det golvet!
Ok, blev också annat här. Tack för svar

Jag skaffade ett på vinst och förlust. Visade sig egentligen vara samma golv som byggmax säljer, dvs barlinek. Man hade alltså bara bytt namn på det.

Utanfantasi Utanfantasi skrev:
Jag skaffade ett på vinst och förlust. Visade sig egentligen vara samma golv som byggmax säljer, dvs barlinek. Man hade alltså bara bytt namn på det.
Vad har du för erfarenheter av det? Funderar på ett som heter
Nordic Floor
Ek Villa Vit Oljad/Vaxad 1-Stav

tycker det är fint. Om byggmax säljer det billigare under namnet Barlinek skulle jag köpa det där, det var ju samma sak iallafall i mitt fall

• Gilla
snicksnackaren
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.